Twój dostęp do globalnego wsparcia EPLAN
EPLAN Solution Center dla Użytkowników posiadających umowę serwisową
Wszyscy Klienci naszego serwisu mają możliwość uzyskania kompleksowego wsparcia technicznego. Skorzystaj z efektywnego przetwarzania indywidualnych zapytań związanych z oprogramowaniem EPLAN za pomocą naszego zoptymalizowanego systemu wsparcia online EPLAN Solution Center. Korzystanie z ESC przyspiesza proces i umożliwia nam szybsze udzielanie odpowiedzi na pytania, które wymagają pilnego wyjaśnienia. Dodatkowo możesz śledzić status swoich zgłoszeń w dowolnym momencie.
Jak tworzyć zapytania techniczne?
Tworzenie zapytań technicznych z poziomu Platformy EPLAN.
Najczęściej zadawane pytania FAQs
Zrozumiałe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wsparcie techniczne EPLAN dla klientów z subskrypcją
Oferujemy kompleksowe wsparcie dla klientów naszych usług subskrypcji licencji
Zapewniamy doradztwo wszystkich produktów oferowanych w ramach Platformy EPLAN. Służymy wsparciem również w przypadku wszelkich pytań dotyczących rozwiązań chmurowych EPLAN Cloud.
Nasi eksperci rozpoczynają przetwarzanie Twojego zgłoszenia nie później niż w ciągu czterech godzin od jego złożenia. Wszystko po to, aby jak najszybciej dostarczyć Ci gotowe rozwiązanie.
Nasi eksperci ds. wsparcia technicznego odpowiadają na pytania w Twoim języku ojczystym oraz w języku angielskim.
Przesyłaj swoje zapytania online za pośrednictwem EPLAN Solution Center.
Możesz kontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego EPLAN od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy naszego biura.
W każdej chwili możesz sprawdzić aktualny status przetwarzania swojego zgłoszenia serwisowego za pomocą opcji śledzenia zgłoszeń. Jeśli chcesz, możesz także uzyskać dostęp do statusu wszystkich zgłoszeń, które zostały utworzone dla Twojego numeru klienta.
W dowolnym momencie możesz skorzystać z naszej obszernej bazy danych, zawierającej przydatne wskazówki dotyczące korzystania z oprogramowania.
Nie masz jeszcze serwisu oprogramowania EPLAN? Dowiedz się o naszych usługach.
Masz jakieś pytania lub potrzebujesz więcej informacji na temat serwisu oprogramowania? Chętnie pomożemy - po prostu zadzwoń lub wyślij nam e-mail!
HOT LINE: +48 666 881 771
mail: eplan_serwis@eplan.pl
*Ochrona danych osobowych
Ogólnoświatowe Centrum Rozwiązań EPLAN wykorzystuje rozwiązanie dostarczone przez zewnętrznego dostawcę usług technicznych. Przetwarzanie danych może odbywać się również poza UE. Usługodawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązującego w Niemczech poziomu ochrony danych (łącznie z odpowiednimi środkami technicznymi i organizacyjnymi w zakresie bezpieczeństwa danych) oraz do przestrzegania zaleceń EPLAN w zakresie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych.