UWAGA zmiany w sposobie funkcjonowania naszego serwisu!

Zmiany w sposobie funkcjonowania naszego serwisu!

Zoptymalizowaliśmy system helpdesk „EPLAN Solution Center“ dla Klientów naszego serwisu! Dzięki temu szybciej uzyskasz profesjonalne wsparcie techniczne. Rozbudowany system helpdesk zachwyca nowoczesnym i łatwym w użyciu interfejsem, który znacznie upraszcza wysyłanie do nas zgłoszeń. Ładowanie i pobieranie danych jest teraz również dostępne w już utworzonych zgłoszeniach, a ustawienia będą przechowywane do użycia w przyszłości. Przyspiesza to proces i pozwala nam odpowiadać szybciej na twoje pytania, które potrzebują pilnych wyjaśnień. Dodatkowo możesz śledzić status swoich zgłoszeń w dowolnym momencie. Więcej informacji w FAQ <link https: www.eplan.pl pl wsparcie-techniczne eplan-solution-center faq>www.eplan.pl/pl/wsparcie-techniczne/eplan-solution-center/faq/ Oraz w instrukcji użytkowania ESC <link https: www.eplan.pl fileadmin cloud public diverse esc solutioncenterportal_pl.pdf>www.eplan.pl/fileadmin/cloud/public/diverse/esc/SolutionCenterPortal_pl.pdf Masz pytania?  Napisz do nas <link>eplan_serwis@abmicro.pl albo zadzwoń HOT LINE: 666 881 771